Привіт шановні покупці!
На цій сторінці ви зможете ознайомитися з тим, які необхідно надати дані для рекламування.
Важливо! Перед тим, як писати нам, ознайомтеся з корисними статтями: як підключити пульт управління до дитячого електромобіля, відеоінструкція зі збирання дитячого велосипеда, можливо, у них ви зможете знайти відповіді на свої запитання.
Для подання рекламації вам необхідно надіслати на нашу електронну пошту такі дані:
- Назва та артикул замовленого вами товару (вказується у замовленні, також його можна знайти на білому стікері, який наклеєний на коробку);
- Детальний опис проблеми, що виникла. Наприклад, якщо не вистачає якоїсь запчастини, то вам потрібно написати чого саме не вистачає;
- Ксерокопія чи фотографія 1-ї сторінки паспорта одержувача товару (підтвердження особи одержувача);
- номер телефону одержувача, який був вказаний при оформленні замовлення;
- Номер товарно-транспортної накладної (надає Нова пошта);
- Прикріпити фотографії, на яких чітко видно описану вище проблему. Якщо фото не може відобразити проблему, вам необхідно надіслати відео. Якщо у вас немає якоїсь запчастини, необхідно зробити фото товару, де буде видно його комплектацію;
- Якщо у вас не вистачає якоїсь деталі, то в цьому пункті потрібно вказати, куди саме її відправляти, а саме: область, місто (село тощо) та номер відділення Нової пошти. Якщо одержувач буде інший, то додатково потрібно написати його ПІБ та номер телефону
- Ваш коментар
Важливо! Для подачі рекламації необхідно надіслати всі дані зі списку вище.
Рекламації приймаються на пошту 7 днів на тиждень 24 години на добу, але обробляються з понеділка до п'ятниці з 9.00 до 17.00.
Важливо! Листи з рекламаціями приймаються лише на цю пошту Disneyshop.office@gmail.com.
Наш менеджер може зв'язатися з вами, за вказаним вами листі телефону для уточнення деталей.
З правилами обміну та повернення товару ви зможете ознайомитись на сторінці Доставка і оплата.
Приклад подання рекламації:
- Велосипед дитячий PROF1 18д. T18172;
- У комплектації велосипеда не вистачає страхувальних коліс;
- Ксерокопія чи фотографія 1-ї сторінки паспорта;
- 050xxxxxxx;
- 5999xxxxxxxxxx;
- Фотографія велосипеда, на якій видно, що страхувальних коліс у комплекті немає;
- м. Київ, від. №1. Отримуватиме: Петров Петро Петрович, 096xxxxxxx;
- Надайте страхувальні колеса або зробіть знижку для їх покупки за місцем
Після отримання та обробки рекламація передається на склад, де знаходять недостатню деталь і відправляють вам. Доставка деталі у разі здійснюється з допомогою магазину.