Vodafone066 577-61-62 Київстар"097 577-61-62 lifecell073 577-61-62
Вибрані товари Кошик

Порядок прийому рекламацій у нашому інтернет-магазині

Головна » Порядок прийому рекламацій у нашому інтернет-магазині

Привіт шановні покупці!

На цій сторінці ви зможете ознайомитися з тим, які необхідно надати дані для рекламування.

Важливо! Перед тим, як писати нам, ознайомтеся з корисними статтями: як підключити пульт управління до дитячого електромобіля, відеоінструкція зі збирання дитячого велосипеда, можливо, у них ви зможете знайти відповіді на свої запитання.

Для подання рекламації вам необхідно надіслати на нашу електронну пошту такі дані:

  1. Назва та артикул замовленого вами товару (вказується у замовленні, також його можна знайти на білому стікері, який наклеєний на коробку);
  2. Детальний опис проблеми, що виникла. Наприклад, якщо не вистачає якоїсь запчастини, то вам потрібно написати чого саме не вистачає;
  3. Ксерокопія чи фотографія 1-ї сторінки паспорта одержувача товару (підтвердження особи одержувача);
  4. номер телефону одержувача, який був вказаний при оформленні замовлення;
  5. Номер товарно-транспортної накладної (надає Нова пошта);
  6. Прикріпити фотографії, на яких чітко видно описану вище проблему. Якщо фото не може відобразити проблему, вам необхідно надіслати відео. Якщо у вас немає якоїсь запчастини, необхідно зробити фото товару, де буде видно його комплектацію;
  7. Якщо у вас не вистачає якоїсь деталі, то в цьому пункті потрібно вказати, куди саме її відправляти, а саме: область, місто (село тощо) та номер відділення Нової пошти. Якщо одержувач буде інший, то додатково потрібно написати його ПІБ та номер телефону
  8. Ваш коментар

Важливо! Для подачі рекламації необхідно надіслати всі дані зі списку вище.

Рекламації приймаються на пошту 7 днів на тиждень 24 години на добу, але обробляються з понеділка до п'ятниці з 9.00 до 17.00.

Важливо! Листи з рекламаціями приймаються лише на цю пошту Disneyshop.office@gmail.com.

Наш менеджер може зв'язатися з вами, за вказаним вами листі телефону для уточнення деталей.

З правилами обміну та повернення товару ви зможете ознайомитись на сторінці Доставка і оплата.

Приклад подання рекламації:

  1. Велосипед дитячий PROF1 18д. T18172;
  2. У комплектації велосипеда не вистачає страхувальних коліс;
  3. Ксерокопія чи фотографія 1-ї сторінки паспорта;
  4. 050xxxxxxx;
  5. 5999xxxxxxxxxx;
  6. Фотографія велосипеда, на якій видно, що страхувальних коліс у комплекті немає;
  7. м. Київ, від. №1. Отримуватиме: Петров Петро Петрович, 096xxxxxxx;
  8. Надайте страхувальні колеса або зробіть знижку для їх покупки за місцем

Після отримання та обробки рекламація передається на склад, де знаходять недостатню деталь і відправляють вам. Доставка деталі у разі здійснюється з допомогою магазину.